• 519 308 101 | 519 308 100
  • biuro@dobryapartament.pl

Czesto zadawane pytania

FAQ

Co to znaczy, że apartament ma nieograniczony dostęp do kuchni?

Każdy apartament z naszej oferty posiada kuchnię lub aneks kuchenny wyposażony we wszystkie niezbędne sprzęty - od sztućców po garnki do wyłącznej dyspozycji naszych Gości. Kuchnia nie jest z nikim dzielona, czyli można z niej dowolnie korzystać przez 24h/dobę.

Co wyróżnia apartamenty wakacyjne?

- położone są w najdogodniejszych lokalizacjach wakacyjnych kurortów - nad samym morzem, czy w górach przy stokach, ewentualnie szlakach turystycznych;

- są w pełni wyposażone zapewniając Gościom samodzielność pobytu - w apartamencie jest wszystko co niezbędne - pościel, ręczniki, garnki, naczynia, tv, przeważnie także internet, apartamenty są w pełni umeblowane;

- wiele z nich dostępnych jest cały rok co pozwala spędzać urlop w apartamencie zarówno latem, jak i zimą, a także poza sezonami;

- swoboda pobytu - mogą Państwo sami przygotowywać posiłki, gotować, a tym samym nie są Państwo ograniczeni czasowo, np. wczesnym wstawaniem na śniadanie albo powrotem na obiad;

- nasze apartamenty charakteryzuje jakość hotelu, intymność natomiast charakterystyczna jest dla warunków domowych;

- opłata pobierana jest za apartament, a nie ilość osób;

- rachunek ekonomiczny sprawia, że wakacje w kurorcie stają się dostępne dla każdego;

Czy apartament nadaje się dla rodzin z dziećmi?

Jak najbardziej. Staramy się, by nasza oferta apartamentów była przystosowana do potrzeb rodzin z dziećmi. Stąd posiadamy apartamenty zlokalizowane w budynkach z windą, ewentualnie usytuowane na najniższych piętrach budynków, np. z ogródkami. Ponadto nasze apartamenty stwarzają wygodne warunki do pobytu dla rodzin, ponieważ zapewniają intymność, a także niczym nieskrępowany pobyt, własną kuchnię i łazienkę.

Czy w apartamencie znajduje się TV?

Informacja o tym, czy w danym apartamencie znajduje się TV jest zawarta w opisie. 

Czy wynajęty przeze mnie apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu?

Nie wszystkie apartamenty są sprzątane podczas pobytu naszych Gości. Jeśli chcesz, aby Twój apartament był sprzątany podczas Twojego pobytu, poinformuj nas o tym.

Jakie są możliwości płatności za wybrany apartament?

Użytkownik może dokonać płatności za rezerwację za pośrednictwem operatora płatności internetowych Dotpay lub przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy NAT Apartamenty sp. z o.o., ul. Wejchertów 2, 43-100 Tychy, nr rachunku bankowego: 76 1020 2528 0000 0102 0379 3379w tytule przelewu podając numer rezerwacji otrzymany w wiadomości e-mail przesłanej przez NAT Apartamenty po wysłaniu przez Użytkownika formularza rezerwacyjnego.


Szczegóły płatności znajdują się w REGULAMINIE

Czy na miejscu podczas pobytu jest dostępna jakaś osoba kontaktowa?

Podczas pobytu w apartamencie wszyscy nasi Goście mają do dyspozycji Rezydenta.